Direct Modem

Autor: Łukasz (szybol_at_priv7.onet.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 18:22:41 MET

Łączymy się z kumplem bespośrednio przez modem, żeby sobie pograć w gierki.
Linie tel. są jednak słabe i prędzej czy później (raczej prędzej) połączenie
się zrywa, albo w ogóle do niego nie dochodzi (modemy piszczą, ale nagle
przestają i nastaje cisza).CZy można jakoś poprawić sytuację odpowiednimi
ustawieniami modemu, czy czegos jeszcze? Dodam, że kiedyś na jakiejś grupie
był post, mowiący o tym, zeby pewnymi komendami modemu ustawic go tak, zeby
podtrzymywal polaczenie przez okreslony czas nawet przy zaniku polaczenia
(mowa byla wtedy o laczeniu sie z Internetem). Aha, kiedy ja dzwonie do
kumpla do polaczenia ZAWSZE nie dochodzi, natomiast gdy on dzwoni do mnie,
modemy lacza sie, ale najwyzej na dwie, trzy minuty.
_____
LuCaS
szybol_at_friko7.onet.pl /\ szybolek_at_free.net.pl