CD Text w Disc Juggler

Autor: Stryjek (stryjek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 18:33:28 MET

Witam
Mam Teaca CD-R56S450 (4x/24x) i nie moge w Disc Jugglerze 1.05.395 skopiowac
plyty z cd-textem. Czy jest na to jakas rada?
Wiem ze mozna uzywac innych programow do nagrywania cd-textu ale z tego co
mi wiadomo tylko juggler ma mechanizm resynchronizacji umozliwiajacy
kopiowanie audio (on the fly) bez trzaskow na moim cd-romie (cache). W Nero
mam trzaski, w WinOnCD 3.6 (nie power edition) nie wiem jak nagrac cd-text
Pozdrawiam
Piotr
P.S.
odpowiedzi prosze na priv.