Re: Kto ma Athlona?

Autor: Piotroosh (bmnowak_at_usunto.home.com)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 06:25:56 MET

Bleys <bleys2000_at_hotmail.com> wrote in message
> Od premiery nowego AMD na liscie mozna przeczytac o tym jaki on jest
> wspanialy i jak to szybko w zwiazku z tym Intel upadnie;) Wszystko
> oczywiscie na podstawie fachowej literatury, bo jak mi sie wydaje, jak
> na razie zaden POSIADACZ Athlona sie nie wypowiedzial... Mam wiec
> pytanie: czy jakikolwiek milosnik AMD zdecydowal sie juz na przesiadke
> na to cudo? Z jaka plyta i w jakiej konfiguracji? Ile go to kosztowalo?
> Jakie wrazenia, szybkosc, kultura pracy itp? Pozdrawiam serdecznie

Czesc,
Athlon 500Mhz + FIC Plyta, + 384 MB Ram 100 Mhz.
Po przesiadce z P II 450 + Asus + 384 MB Ram 100

AZ taaaaaaaaaaaakiej wielkiej roznicy nie ma jak wszyscy opowiadaja...
Nie jest to niewiadomo co... Po prostu reklama robi swoje.....
Przy instalacji W98 SE, po reboocie Windows Protection error....... :((((
no i pozniej raz tylko zalapal bluescreena.....to by bylo tyle w przeciagu
2-tygodniowej pracy...... Jezeli ktos sie przesiada z P 200 na Athlona to
wiadomo ze zobaczy roznice i bedzie chwalil K7, ale w moim przypadku ... mam
niemile wrazenia.... Nie mowie ze jest zly. Bo chodzi jak kombajn :))))) ale
po prostu nie bije az tak bardzo intela.. No i na P II nie mialem
bluescreena :)), ALe ni narzekam :))
Pozdrowienia
Piotrus`