Kto ma Athlona?

Autor: Bleys (bleys2000_at_hotmail.com)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 20:20:29 MET

Od premiery nowego AMD na liscie mozna przeczytac o tym jaki on jest
wspanialy i jak to szybko w zwiazku z tym Intel upadnie;) Wszystko
oczywiscie na podstawie fachowej literatury, bo jak mi sie wydaje, jak
na razie zaden POSIADACZ Athlona sie nie wypowiedzial... Mam wiec
pytanie: czy jakikolwiek milosnik AMD zdecydowal sie juz na przesiadke
na to cudo? Z jaka plyta i w jakiej konfiguracji? Ile go to kosztowalo?
Jakie wrazenia, szybkosc, kultura pracy itp? Pozdrawiam serdecznie

Bleys