Karta TV Fly Video 98

Autor: Maciej Król (king2_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 01:15:17 MET

Wlasnie kupilem sobie karte TV Fly Video 98 i mam nastepujacy probleb.
Zainstalowanie karty odbylo sie bezproblemowo, zainstalowalem sterowniki
itd.
Odpalilem programik i wszystko ok - odbieram stacje TV.
Ale kiedy wylaczylem program i zrestartowalem kompa a potem ponownie
odpalilem program do ogladania tv to pojawil sie komunikat "hardware error".
Pomoglo ponowne przeinstalowanie sterownikow. Ale problem pojawial sie za
kazdym razem jak restartowalem kompa. Co mam zrobic? Jak pozbyc sie tej
uciazliwej reinstalacji?