boot linux

Autor: tom (tom_at_kopernik.gliwice.pl)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 20:32:01 MET

mam nastepujacy problem:
chcialem zainstalowac sobie linuxa w celach szkoleniowych i:
wygospodarowalem sobie dysk zalozylem system ale nie za bardzo mi szlo (X
pod 486 z 8 MB nie chcial isc) wiec sobie go odpuscilem
teraz potrzebuje dysk do czegos innego ale:
po zmianie partycji formatowaniu i zalozeniu systemu
proba startu i ..... Lilo boot:
szlag mnie trafia, jak sie dostac do boot sektora i skasowac pliki linuxa
czy jest mozliwe zeby fdiski linuxowe i dosowe dzielily sobie dysk na
partycje i nie widzalyn sie wzajemnie
czy moze mam wirusa, jesli tak to czym sie go pozbyc