Re: Laczenie dwoch PC przez karte sieciowa

Autor: de Picasso (jokers_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 19:29:15 MET

Witam ponownie. Opisuje jak to sie ma teraz po kilku dniach od samego
poczatku. Wiec tak: moja karta to fast ethernet natomiast z ta karta kampla
moga byc problemy. Jest to stara karta wyciagnieta z jakiegos kompa. Brak
oryginalnych sterownikow wiec zostaly zaladowane driwery z windy. Nie
wiadomo wiec do konca co to jest za karta (czy moze byc jakis problem w
zwiazku z tym?).Nastepna sprawa jest krosowanie kabla. Znalazlem schemat
skrosowania kabla, wiec go skrosowalem. Problemem jest niewiedza gdzie jest
pierwszy styk, a gdzie ostatni( w zaleznosci jak patrze, to dla mnie moze
byc ostatni tym pierwszym!).Teraz protokoly. Wiem ze musze miec z kamplem
ustawiona te sama grupe robocza, logowanie Klient sieci Microsoft Networks,
udostepnianie plikow i drukarek, udostepnianie dyskow, protokoly
:probowalismy na TCP/IP oraz IPX/SPX i za kozdym razem mielismy tak, ze w
otoczeniu sieciowym kazdy mial tylko swoj komputer oraz te sama grupe
robocza w ktorej sie znajdowal tylko wlasny komp. Wiem ze jeszcze trzeba byc
pewnym kabla (byc moze jutro bede), ale reszta to nadal nic.
Co wiec teraz myslicie? Pozdrawiam oraz sorry, ze tak duzo!

--
                                              Pablo (de Picasso)
mailto:jokers_at_polbox.com