Odp: YAMAHA 3D 724 czy SB 128?

Autor: Marcyn (marcyn_at_iname.com)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 01:04:33 MET

nie wiem czy Cie dobrze rozumiem ale jak tak to nie chodzi Ci o gniazdo
wideo ale SPDIF, ktory sluzy do podlaczenia urzadzenia zewnetrznego np
jakiegos wzmacniacza, tudziez cyfrowego magnetofonu, itp.
a-trend ma jednak wade - ma tylko 2 glosniki - ale wlasnie dzieki SPDIF
mozesz podlaczyc urzadzenie, do ktorego z kolei podlaczysz kilka glosnikow i
dodajac do tego np. PowerDVD masz kino w domu ;))
pa

Użytkownik Arek Piotrowski <arekp_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:80v4rh$kb7$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...