Re: Odp: YAMAHA 3D 724 czy SB 128?

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 01:43:19 MET

> Tak na poczatku mialem zamiar kupic SB, ale w tym tygodniu jade i kupuje
> Yamahe 724 A-trenda , przekonaliscie mnie ;-)))
> Mam jeszcze pytanko do czego sluzy gniazdo wideo na tej karcie?

Hi!
To gniazdo to SPDIF , czyli we/wy cyfrowe (dla dzwieku oczywiscie).
Oprocz A-trenda moge Ci jeszcze polecic karty AOpen i Pine. Obie pozbawione
SPDIF ale parametry akustyczne jak w A-trend. Kup co taniej uda Ci sie
zdobyc. Co do innych kart na YMF724 nie wiem (testowalem kiedys jakiegos
noname ale byl gorszy). No i nie zapomnij sciagnac sterow 10.31 (np.
www.waveforce.com).

Jancio