Re: SETI Dlaczego Norway musi odpasc

Autor: Krzysztof Chmiel (kchmiel_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 18:59:54 MET

Rudy102 napisał(a) w wiadomości: <80s330$gav$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>No i sie wyjasnilo;-))
>http://death.star.gdansk.pl/~booster/
>

>chyba zaczynam rezygnowac z obrabiania danych, to nie ma sensu. Niech
>dopracuja klienta
>pat

Moje dwa komputery no i ja niestety ;)) jesteśmy nałogowo uzależnienieni od
liczenia unit-ów i bardziej niepokoi mnie fakt nieuchronnego zakończenia
projektu ( co ja bede wtedy liczył ;-)) niż dupek, który 1 unita "przerobił"
ileś tam tysięcy razy. Mysle też, ze panowie z Berkeley mimo oczywistych
braków w zabezpieczeniu klienta, przynajmniej w profesjonalny sposób
sprawdzą nasze NORMALNE wyniki obliczeń.

Pozdrowienia
Krzysiek