Odp: długi start outlucka 5.0 ???

Autor: Tomacz (tomacz_at_sol.co.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 23:42:12 MET

Użytkownik Michal Malanowicz <michal_at_mail.csmatrix.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xe0Y3.31838$jG2.639896_at_news.tpnet.pl...

> Ja mam samo, strasznie wqrw@%$#!! Na dodaek czekam dosc dlugo
> przy odpowiadaniu komus na list badz grupie. Ponadto beznadziejny
> Outlook po przejsciu z jednej grupy na druga zaczyna szukac serwera
> grup dyskusyjnych.
> Wersja 4.0 byla 10x lepsza i lepij dzialalo wyszukiwanie postow...
>
> Prosze o sugestie.
Miałem to samo na komputerze 75MHz i 16 RAM
Pomagało kompaktowanie i usuwanie wiadomości w grupach dyskusyjnych.
Rzeczywiście nie dało się wytrzymać.

Była fucha i pieniądze.
Teraz mam 400MHz i 64RAM.
Chodzi jak burza.
Może po prostu jak ze wszystkimi nowszymi programami wymaga więcej pary w
maszynie.