Re: Dylemat :) Dysk Samsung 13.6 GB czy Quantum 10,2 GB

Autor: JaS (jacek_at_tede.pl)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 13:55:47 MET

Użytkownik Podemus <Podemus_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:383167b6_at_news.vogel.pl...
> Ja mam wlasnie ibm 13,5 udma66 jako master i seagate 2,1udma33 tez
jako
> master ale na drugiej tasmie i chodzi dobrz.

Tia, teraz juz widze, ze to nie sprawa podpiecia Caviara pod ATA66 tylko
zupelnie co innego. Po prostu padl sam z siebie (moze wyczul konkurencje
i wolal sam odejsc w niebyt?). Zrezygnowalem z WD i po prostu wzialem
drugiego IBMa - oba podpiete pod ATA66, na IDE 1 mam CD (SM) i
wymiennego Maxtora 850 MB (SS).

JaS

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl