Re: AMD+AGP=Problem-jak rozwiazac?

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 00:08:18 MET

> To by dodatkowo oznaczalo, ze system (win98, nie wiem jak win95) omija
> ustawienia biosu w przypadku trybu AGP 1/2x. Akurat na plycie FIC 503+
tryb
> pracy AGP ustawia sie z poziomu BIOS'u. Ja mam dosc archaiczna karte riva
128
> ZX, tryb pracy AGP jest ustawiony w biosie na 2x a driver VIA jest
ustawiony na
> Turbo AGP i wszystko dziala cacy. (karta jest jakas noname'owa).

Niezupełnie. Tam było w BIOSie ustwione 2x, i jak driver VIA puszczałem na
Turbo, to system się wywalał przy ładowaniu. Przywracanie go do życia było
kłopotliwe - tryb awaryjny, ustawienie zwykłej VGA, potem powrót i ustwienie
drivera VIA na Normal. A ile restartów po drodze. Po kolejnej próbie gdy
wszystko się wywaliło... po prostu w BIOSie przestawiłem na 1x i system się
załadował i działa poprawnie. Czyli BIOS ma priorytet. Dużo dywagacji, ale
rozwiązania brak - wciąż toto działa na AGP 1x.

pozdr
Piotr