Re: AMD+AGP=Problem-jak rozwiazac?

Autor: Michal Rosinski (rosinmi_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 21:08:51 MET

Piotr Kaminski wrote:

> [...]

To by dodatkowo oznaczalo, ze system (win98, nie wiem jak win95) omija
ustawienia biosu w przypadku trybu AGP 1/2x. Akurat na plycie FIC 503+ tryb
pracy AGP ustawia sie z poziomu BIOS'u. Ja mam dosc archaiczna karte riva 128
ZX, tryb pracy AGP jest ustawiony w biosie na 2x a driver VIA jest ustawiony na
Turbo AGP i wszystko dziala cacy. (karta jest jakas noname'owa).

MR