Odp: Dziwo

Autor: Adam Wiktor Dąbrowski (wiktoro_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 09:27:22 MET

> Problem: Po wyłączeniu komputer nie daje się ponownie włączyć przez
> dłuższy lub krótszy czas (zależy, jak długo przedtem pracował). Tzn.
> zasilanie idzie, dyski się rozkręcają ale nic ponadto. Monitor melduje
> (Highscreen MS 1570 LE, ma dodatkowy wyświetlacz), że "power off or
> disconnected". Tak, jakby nie widział karty graficznej. I tyle. Nie
> pomaga reset ani wyłączanie i włączanie. Trzeba po prostu poczekać
> pewienm czas (od 30 min. do 2 godzin :((((((((((((((( ). Niby można się

Witam

Mam identyczny problem na innej konfiguracji. Płyta Abit BH6, procek Celeron
300A (300 MHz lub 450 MHz bez różnicy), dwa HDD: Seagate 8,4 (1 master),
Seagate 3,2 (1 slave), CD (2 master), pamięci 128 MB (PC100, 7 ns). Niestety
nie udało mi się wytropić nic sensownego i powtarzalnego, więc chętnie
wysłucham sugestii grupowiczów. Radzę sobie nie wyłączając kompa wcale.

pozdrawiam

Wiktor