Co to za plyta????

Autor: koscie (kosciej[michalk_at_jasien.net)
Data: Sun 14 Nov 1999 - 23:20:24 MET

A wiec tak....
Nie wiem co to za firma plyty, i nie wiem co mozna na niej stosowac i w
ogole co z nia robic.
Opis plyty:
-8xkrotkie simmy,
-5xEISA (16 bit),
-1xISA (8 bit),
-2xVLB,
-bios AMI z 1992r.
-teraz dziwo: 2x gniazdo na 486 z czego jedno to LIF, a drugie to
miejsce na wlutowanie tego procesora,
-chipset contaq 82c596
Teraz ustawienia zworek, jakie sa napisane na plycie i nie wiem do czego
sluza :)

- nad zlaczem vesa:

     |clk |40 50 66| CPU clk clk/2
     |jp13|S O S | jp12 2-3 1-2
     |jp14|S S O |

-wzdluz krawedzi plyty:

       clk 33M/up 20/25M
       jp8 1-2 2-3

-nad procesorem:

                         jp31 jp32 jp33
          SX 3-4 open 2-3,4-5
          DX 2-3,4-5 2-3 2-3,4-5
          ODP 2-3,4-5 1-2 2-3,4-5
          QSX open open 1-2
          QDX 1-2 4-5 1-2

Interesuje mnie czy moge wstawic na ta plyte 486DX4-100Mhz? (wczesniej
bylo i486 DX-33Mhz)
I interesuja mnie tez ustawienia wszystkich zworek na tej plycie, a jak
ktos ma to instrukcja obslugi... :)
Prosze o powazne odpowiedzi...
A jak by ktos chcial zobaczyc ta plyte, to mieszkam w gdansku... zalezy
mi na szybkim zalatwieniu tej sprawy... :))

--
Kosciejem zwany...
 <mailto:michal.kosciowski_at_jasien.gda.pl> mailto:kosciej_at_jasiennet.w.pl