Re: Odp: CD-ROM Asus40x - dlaczego tak padaja?

Autor: Michal Tarasiejski (trans_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 22:31:37 MET

Witam,
Ja osobiscie mialem zabawe z Cd'kami Asusa (1 szt. 34x, 2 szt. 36x i
3(!) szt. 40x) Objawy byly takie, ze nie czyta plyt, albo b. wolno
czyta plyte (ok. 30-40 sek). Wymieniali zawsze na nowe.
Co do gwarancji to oczywiscie liczy od nowa gwarancja. Ja masz na dany
egzemplarz - jak by byly problemy z jej wyegzekwowaniem to zawsze
pozostaje Federacja Konsumentow.
Mialem kiedys taki przypadek, ze w sklepie powiedzieli: "Niech sie Pan
cieszy, dostaje Pan nowy egzemplarz", a na moje zapytanie co do
gwarancji :"Liczy sie stara".Krotki spacer do Federacji i Federacja
ich naprostowala ;-) W sklepie dali nowa (aczkolwiek nie za chetnie
;-) )

Pozdrawiam
Michal Tarasiejski