Odp: CD-ROM Asus40x - dlaczego tak padaja?

Autor: Arek Piotrowski (arekp_at_darmo.alter.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 09:13:30 MET

Dzieki wszystkim za info. wiec faktycznie cos z tymi cd-romami nie jest
tak.... lepiej moglem zostac przy swoim starym mitsumi 4x ktorego mialem 4
lata bez awarii az go sprzedalem...

Ale co do Asusa jeszcze... myslalem ze juz go nie bede musial zawozic do
serwisu, poniewaz wczoraj nagle "ocknal" sie i zaczal pracowac po trzech
dniach ciszy... ale dzisiaj rano juz niestety znowoz nie reaguje
((( dziwne..... moze da sie go jakos pobudzic do zycia...?
Wiec bez serwisu chyba sie nie obedzie, mam nadzieje ze mi go wymienia od
reki i ze gwarancja faktycznie liczy sie od wymiany na nowy od poczatku
rok...

Pozdrawiam wszystkich ktorzy odpisali :)

--
<< Arkadiusz Piotrowski <-------------------> http://www.arek.cp.pl >>
<< e-mail: arek_at_cp.pl <--------------------> arekp_at_darmo.alter.pl >>