Re: Monitory Philips, sklep Lorien (Wawa) - odradzam!! [bardzo dlugie]

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 15:32:45 MET

Lorien Pawel Przysowa wrote:
>Drogi Panie.
>Cieszy mnie, ze znalazl Pan chwile czasu na odpowiedz. Z mojej strony chyba
>tez naleza sie Panu przeprosiny, co niniejszym czynie. Odpowiadajac Panu
>czesto popadalem w nadmierny sarkazm i cynizm - a nie powinienem.
>Przepraszam. Odpowiadajac Panu dzisiaj lamie co prawda obietnice zlozona
>wczesniej wszystkim grupowiczom, ze juz nie bede odpowiadal publicznie, ale
>chyba wszyscy mi wybacza, bo sprawa dotyczy Pana, a nie jakiegos typa,
>szukajacego tylko awantury.
[..]

Czytam i czytam i musze powiedziec ze jak bede robil nastepne zakupy to
udam sie na Ptasia 2. BTW - gdzie to dokladnie jest?

Jestem bardzo zbudowany pana postawa panie Pawle!! Tak trzymac!

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-