Odp: Celerony - overclocking

Autor: Arek (abr_at_kki.net.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 00:50:05 MET

Mam podobne watpliwosci.
Mam 400 i probowalem ustawic core na 2.3 V ale tez sie zwieszal. Napis jaki
masz numer serie procesora moze tu lezy przyczyna. kiedys czytalem ze jesli
ma sie procek z okreslonego rejonu, to pojdzie na 600 bezproblemow bo jest
tam nowsza fabryka intela, lepsza technologia..........
a opisywane twoje 5% rzeczywiscie moze stanowic juz prog nie do przejscia,
chociaz mnie osobiscie tez to dziwi i frapuje.

Użytkownik Marcin Spychała <birdy1_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:kOHW3.19747$jG2.413366_at_news.tpnet.pl...