Reset

Autor: czasnaeb (meverick_at_czasnaeb.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 00:40:19 MET

Witam
Mama pewien problem od czasu kiedy zmieniłem sobie płytę główną i procesor
(wcześniej nie występował)
Płyta firmy Vtech na chipsecie Intel lx 440 i procesor Intel Pentium II 300
MHz.
Dzieje się dziwna rzecz, podczas uruchamiania paru gierek tj. Test Drive 5,
Colin McRae Rally - wyłącza mi się monitor a nawet czasem restartuje kompute
r.
Podobnie reaguje jak puszczę test 3Dmark 99
Co może być przyczyną takiego zachowania ?
Proszę o pomoc.
Sławek
meverick_at_czasnaeb.pl
meverick_at_priv.5.onet.pl