P³yty - pytania.

Autor: Mruku (marcinm1_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 13:44:40 MET

Hi there !
Mam kilka pytañ. Przez d³ugi czas nie interesowa³em siê hardwarem,
teraz mam zamiar pzeprowadziæ ma³y upgrade, lecz nie wiem kilku
podstawowych rzeczy o obecnym sprzêcie.
1) Czy istniej± obecnie p³yty pod Celerona zawieraj±ce nie tylko sloty
DIMM, lecz tak¿e SIMM ?
2) Czy p³yty Socket 7 pasuj±ce do K6/2 bêd± dobre pod K6/3
3) Jakie s± mo¿liwo¶ci podkrêcania procesora K6/2 450Mhz?
4) Który chipset pod Socket 7 zdaniem szanownych grupowiczów jest najlepszy?
5) Czy jest mo¿liwe jednoczesne dzia³anie pamiêci SIMM i DIMM (je¶li p³yta
ma i takie i takie gniazda)?
6) Jaka p³yta
a)Socket 7
b)Slot 1
by³aby dla mnie optymalna, je¶li chcia³bym, by zawiera³a sporo slotów SIMM
(mam w tej chwili cztery ko¶ci 16 MB chcia³bym wykorzystaæ jak najwiêcej z
nich), by³a formatu Baby - AT, oferowa³a mo¿liwo¶ci podkrêcania sprzêtu oraz
przysz³ego upgrade'u (prawdopodobnie kupiê K6/2 450, lecz zastanawiam siê
równie¿ nad Celeronem). Cena jest dla mnie wa¿nym kryterium.

Za pomoc z góry dziêkujê.

MrukU
marcinm1_at_polbox.com
Ability to destroy a planet is insignificant next to power of the Force.