Re: Polsat cyfrowy i internet

Autor: Valdi Biki (mimimi_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 11:42:24 MET

Talajczyk Piotr wrote:

> bo te modemy montowane w dekoderach miały służyć do całkiem innego
> celu (z tego co wiem do płatności za różnego rodzaju uslugi oferowane
> przez operatora).
> w każdym razie internet przez cyfry i polsaty jest raczej _nierealny_.

Pozwolę sie nie zgodzić!
No tak, ale ak wiesz optymistycznie podchodzili do takiego pomysłu:
komputerek połączony przez tpsa do internetu- jednak wysyła on tylko rządania
pobrania jakichs danych, a dane przysyłaja ci przez zestawik satelitarny i
tuner cyfrowy- szybkość maiła być niesamowita. Chyba ciągle coś o tym myślą go
by nie reklamowali. Dobrze poszukać po sieci a coś na ten temat można znaleźć.
Pozdrowionka Valdi.