Re: Warszawski rynek sprzetu komputerowego (gdzie kupic monitor?)

Autor: Papik (papik_at_tmp.iem.pw.edu.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 10:38:35 MET

Dnia Fri, 5 Nov 1999 00:08:44 +0100, Aleksy Kordiukiewicz napisał:
Ze sie tak wtrace...

>Skoro odniosłeś się do mojej wypowiedzi, to odpowiem tak:
>1. Jesteś chameczkiem, bo ja ciebie nie nazywałem głupkiem bez powodu.
>Inne własne zdanie nie upoważnia ciebie do obrażania innych.
Gdybys byl rozsadny, nie bylo by tych punktow.. To tak na marginesie, bo
denerwuja mnie ludzie, ktorzy wyjezdzaja z geba tylko dlatego,ze znalezli w
tekscie jakis odnosnik/aluzje do wlasnej osoby...

>2. Sam musisz być skończonym głupkiem,
>pisząc że większość wielkich firm sprzedaje chłam.
Ot prosze, zaczyna sie mieso :->

>Dawno by wyginęły, żeby to była prawda.
Jest to prawda, bo na swiecie jest 100 razy wiecej naiwniakow niz takich
firm, a one na nich zeruja .. takie jest zycie..

>3. Od wielu lat kupujemy komputery w dużej firmie
>i do tej pory zawsze działały bez zarzutu.
Jesli chodzi o firmy, ktore kupuja sprzet dla siebie, to ok, nikogo nie
obchodzi,ze pII pracuje jak 386, po prostu MA PRACOWAC i zarabiac na siebie.
Sprawa tyczy sie graczy.. Szlag mnie trafia kiedy widze w sklepie
<kryptoreklama> PIII450 z 64MB ramu, na ktorym q2 w rozdzielczosci 800x600 z
3dfx`m voodoo2 skacze jak zaba po ulicy... (na moim starym p100 z 64MB bez
3dfx`a skacze dopiero przy 640x320 ;) tak na marginesie).
Dlaczego tak jest ? Bo firma wsadzila plyte z zintegrowana:
grafika, muzyka, sieciowka, modemem .. istna sieczka..
Dlaczego tak zrobili ?
Bo maja zbyt duzy popyt, duzo promocji i duzo klientow.. a za malo pieniedzy
na ludzi, ktorzy zamiast wsadzania w kompa 1 plyty, ze wszystkim , wkladali
podzespoly oddzielnie (no wiecie o co chodzi ;)

>A pracują po wiele godzin w firmie, w tym w sklepach.
Zgadza sie, ale pracuja marnie jak na ich prawdziwe mozliwosci/wydajnosc.

>Nie pozdrawiam, bo nie lubię ludzi bez odrobiny kultury
A ja pozdrawiam, bo jestem tolerancyjni i potrafie przymknac oko ;P)

--
						  Pawel -PAPIK- Pomorski
E-MAIL : papik_at_tmp.iem.pw.edu.pl