Re: Pomocy - monitor 17" tani czy sredni ?

Autor: John Doe (euv-6203_at_euv-frankfurt-o.de)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 16:19:54 MET

Ja Ci tylko poradze zebys przetestowal ten monitor na wszystkie mozliwe sposoby
zanim go kupisz, siedz w tym sklepie, jak Ci sie nie bedzie podobal jeden model
to popros o inny, nie zwracaj uwagi na to ze sprzedawcy sie wkurzaja. Ja
doprowadzilem do szalu ludzi w 4 sklepach, jak mnie widzieli to mieli ochote
zamknac i uciec. Poza tym mam tylko jedna dobra rade: lepiej dolozyc i kupic
cos dobrego, niz pozornie zaoszczedzic i potem zalowac.

JB