Pomocy - monitor 17" tani czy sredni ?

Autor: Qrczaqu (qrczaqu_at_gorzow.w.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 22:56:32 MET

Hej!
Chce qpic w najblizszym czasie nowiutki monitorek 17", ale nie mam za duzo
funduszy, max moge wyzylowac za 1200-1250 zl.
Bardzo mi sie podoba monitorek Fujitsu 17", co prawda tylko 70 kHz, ale za
830 zeta...
czy ktos to mial ? jezeli, to niech sie napisze jak sie sprawuje (chodzi mi
o ostrosc, geometrie i "pompowanie" obrazu oraz wlasne odczucia..)
Ktos wzmiankowal o monitorach Likom Futura 17" K7033 lub K7034...widzialem
je, sa brzydkie z zewnatrz, ponoc straszne plamy, moze ktos to potwierdzic ?
Maja ponoc 95 kHz..
Na wyzszych lotach, ale za to 70 kHz, stoi chyba LG 755N lub C (jaka roznica
?) albo Samsung 750s. TO juz jest chyba klasa ale i kosztuje troche grosza.
A moze cos innego byscie mi poradzili ?

Qrczaqu