Re: English Translator

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234free.net.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 15:02:38 MET

YanTei wrote:

> Mam pytanie (pytania):
> czy ma ktos numer seryjny (CD key, klucz) do programu English Translator?
> Bardzo pilnie potrzebuje.
> Czy wie ktos, czy jest nowsza wersja tego programu niz 1.0?
> Czy zna ktos inne (lepsze) programu tlumaczace kontekstowo teksty z polskiego na angielski i odwrotnie?

IMHO tlumaczenie przez ten program z angielskiego na polski to zgroza. Gdyby nie to, ze umiem po angielsku
to bym sie nawet nie domyslil o co chodzi w tlumaczonym tekscie. Tekst byl o kotach (takie zwierzaki).
Wynik tego tlumaczenia do tej pory rozśmiesza mnie do lez.

--
Pozdrowionka
  Pawel Boguszewski