Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 11:13:42 MET
Cześć,
> > No pewnie ... na Savage ... :-))))
> Wiedziałem, że tak odpiszesz.... ;)
Nie mogłem się powstrzymać :-)))
> Ale... Unreal w D3D na jakiejkolwiek karcie to pomyłka....
Mylisz się. To wersja 2.25f nie jest jeszcze najlepsza (Metal z resztą też).
Dlatego dopuki nie wypuszczą nowej wersji wolę OpenGl. Ale ta z UTDemo 348
jest OK. I nareszcie bez większych oporów można na niej jechać ...
> Wszystko inne, tylko nie D3D... o niebo lepiej wygląda na Metalu, OpenGL
czy Glide....
j.w. a Metal w porównaniu do dobrego OpenGl wygląda kiszkowo ... niestety na
Savage jest on jedynym wyborem ...
> Cholera... porobię zrzuty ekranu.... jak w końcu zrobię firmową stronę i
centrala pozwoli mi wrzucić parę jpgów to dam linki...
Wiesz do czego służą zrzuty? Do mydlenia oczu ... jak EBM w Expendable na
G400 ... i wcale nie łatwo zrzucić te kiksy z teksturami na Metal'u a w grze
widać jak na dłoni ...
> Co do jakości... to nie zależy to tylko od typu chipa, ale od
producenta...
> i od egzemplarza... a Savage pod tym względem bije wszelkie rekordy...
> karty tego samego producenta i niby ten sam model potrafią mieć taki
> rozrzut parametrów, że głowa boli... dlatego zawsze w sklepie rezerwuję
> sobie możliwość zwrotu lub wymiany.
Komu to mówisz ... :-(
> Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
Pozdrawiam.
Kris.
-- "A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do it, but nobody can agree on how to compare performance." mailto:kris_at_benchmark.ceti.com.pl mailto:kris_at_pc.com.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:15:39 MET DST