Re: TNT kontra Savage4

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 11:13:42 MET

Cześć,

> Wiedziałem, że tak odpiszesz.... ;)

Nie mogłem się powstrzymać :-)))

> Ale... Unreal w D3D na jakiejkolwiek karcie to pomyłka....

Mylisz się. To wersja 2.25f nie jest jeszcze najlepsza (Metal z resztą też).
Dlatego dopuki nie wypuszczą nowej wersji wolę OpenGl. Ale ta z UTDemo 348
jest OK. I nareszcie bez większych oporów można na niej jechać ...

> Wszystko inne, tylko nie D3D... o niebo lepiej wygląda na Metalu, OpenGL
czy Glide....

j.w. a Metal w porównaniu do dobrego OpenGl wygląda kiszkowo ... niestety na
Savage jest on jedynym wyborem ...

> Cholera... porobię zrzuty ekranu.... jak w końcu zrobię firmową stronę i
centrala pozwoli mi wrzucić parę jpgów to dam linki...

Wiesz do czego służą zrzuty? Do mydlenia oczu ... jak EBM w Expendable na
G400 ... i wcale nie łatwo zrzucić te kiksy z teksturami na Metal'u a w grze
widać jak na dłoni ...

> Co do jakości... to nie zależy to tylko od typu chipa, ale od
producenta...
> i od egzemplarza... a Savage pod tym względem bije wszelkie rekordy...
> karty tego samego producenta i niby ten sam model potrafią mieć taki
> rozrzut parametrów, że głowa boli... dlatego zawsze w sklepie rezerwuję
> sobie możliwość zwrotu lub wymiany.

Komu to mówisz ... :-(

> Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."