Re: TNT kontra Savage4

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 10:47:36 MET

Kris <kris_at_hardware.com.pl> pisze:
> Cześć,
> No pewnie ... na Savage ... :-))))

Wiedziałem, że tak odpiszesz.... ;)
Ale... Unreal w D3D na jakiejkolwiek karcie to pomyłka....
Wszystko inne, tylko nie D3D... o niebo lepiej wygląda na Metalu,
OpenGL czy Glide....
Cholera... porobię zrzuty ekranu.... jak w końcu zrobię firmową stronę
i centrala pozwoli mi wrzucić parę jpgów to dam linki...

Co do jakości... to nie zależy to tylko od typu chipa, ale od producenta...
i od egzemplarza... a Savage pod tym względem bije wszelkie rekordy...
karty tego samego producenta i niby ten sam model potrafią mieć taki
rozrzut parametrów, że głowa boli... dlatego zawsze w sklepie rezerwuję
sobie możliwość zwrotu lub wymiany.

> Kris.

Pozdrawiam

--