Re: Wyłączanie scanera

Autor: Krzysztof Kowalski (szary_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 22:05:53 MET

On Mon, 08 Nov 1999 15:20:41 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl
(Tomasz Holdowanski) wrote:

>Dzionka Sun, 07 Nov 1999 19:04:44 GMT, szaryk_at_promail.pl (Krzysztof
>Kowalski) wybroadcastowal(a):

>[CUT]

>Hehe, milo mi, ale mi NAPRAWDE chodzilo o taki soft. O skanowaniu
>slajdow i materialow transparentnych nic nie slyszales, he? Do tego
>typu rzeczy trzeba wylaczyc lampe w skanerze, a zamiast tego
>podswietlic material z drugiej strony. Zobacz jak sie zachowuje skaner
>z przystawka do slajdow, panie
>ssaku_z_rodziny_wielbladowatych_zyjacy_w_Peru_i_okolicach :-)). Nie
> [...]

KaPeWu.

Uwazalem, ze sobie drzesz lacha z ludzi, ktorzy zamiast wylaczyc
skaner gdy jest bezczynny martwia sie o wylaczenie jego lampy.

Czyli male qui pro quo, ja KaPeWu i pardon za lekka napasc. :-)

Niemniej cos sie swiecic musi by skanowac mogl ktos!

KK