Re: Wyłączanie scanera

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 16:20:41 MET

Dzionka Sun, 07 Nov 1999 19:04:44 GMT, szaryk_at_promail.pl (Krzysztof
Kowalski) wybroadcastowal(a):

>Ten Twoj dowcip jest niezmiernie subtelny, tak cienki ze az marny,
>mozna powiedziec.

[CUT]

>A z faktu, ze ktos pytajac i odpowiadajac nie opisuje historii
>swiata od jego poznania nie wynika mozliwosc skanowania bez
>oswietlenia powierzchni (chyba, ze jest to skaner brailowski),
>jak to subtelnie sugerujesz - Twoja ironia jest zbedna.

Hehe, milo mi, ale mi NAPRAWDE chodzilo o taki soft. O skanowaniu
slajdow i materialow transparentnych nic nie slyszales, he? Do tego
typu rzeczy trzeba wylaczyc lampe w skanerze, a zamiast tego
podswietlic material z drugiej strony. Zobacz jak sie zachowuje skaner
z przystawka do slajdow, panie
ssaku_z_rodziny_wielbladowatych_zyjacy_w_Peru_i_okolicach :-)). Nie
mam przystawki do slajdow w skanerze, ale radze sobie domowym sposobem
i potrzebuje wylaczyc te cholerna lampe, bo dopoki swieci, nici ze
skanowania materialow przezroczystych. KaPeWu?

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--