Odp: Glupia nVidia Vanta, PCChips et cons.

Autor: Janko Wisniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 18:55:43 MET

Tak juz jest i sie nie zmieni. Nadmienie ze wynik 3.0 w FR uwazam za
wysmienity, nie udalo sie nam wyjsc powyzej 2.6 nigdy. Plyta BXcel do
wymiany. Moze byc np. Matsonic z dzwiekiem ok. 380PLN ale porzadne AGP.
Użytkownik Lukasz Rewerenda <ognacy_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:806vov$ln1$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...