Re: dysk >8GB - jaka p³yta potrzebna?

Autor: Talajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 18:05:58 MET

On Sun, 07 Nov 1999 17:50:56 GMT, in pl.comp.pecet Jacek Fiok
<j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl> wrote:

>tak, w³a¶nie modulo jeszcze producent, quality etc.

to tak jak mowiê - liczy sie g³ównie firma. je¿eli jest dbaj±cy o
klienta support to nie ma siê co marwtiæ, bo wcze¶niej czy pó¼niej
nowy BIOS bêdzie mia³ obs³ugê wiêkszych dysków - vide mój
MatroxMystique, o którym firma jeszcze nie zapomnia³a. ;)
problem w tym, ¿e nonejmy nie maj± takich supportów.
aha... bo mi siê przypomnia³o.
Barrier".
jest to dokument ze spisem biosów, które za³apuj± dyski powy¿ej 8.4GB.
niestety nei pamiêtam jednak czy pisz± tam bardziej szczegó³owo czy
mniej.

>SOYO, powiada pan.

taaa... :)

>Stare. Dobrze s³yszeæ. Ja ze swojej strony chcia³em
>powiedzieæ, ¿e sprawdza³ kolega na 5TF (HX, nie pamietam daty biosu) i NIE
>dzia³a³o. No ale to i tak niewazne tutaj, bo w tym przypadku maja ten
>badziew VXPro+/2.

bo¿e kto kupuje takie p³yty? ;))
BTW: ostatnio mia³em styczno¶æ z trzema takimi pod K6 - trafi³a siê
wymieniæ swojego wys³u¿onego IP166MMx na co¶ lepszego - za prawie bez
¿adnej dop³aty. :)
niestety nie skorzysta³em z tego, i twierdzê jednoznacznie, ¿e nie ma
sensu pchaæ siê w dziadosk± p³ytê. prawie 3 dni mordowa³em siê z
przek³adaniem p³yt i konfiguracj± systemu. teraz to ju¿ z zawi±zanymi
oczêtami rozkrêcam obudowê, przek³±dam p³ytê, pod³±czam kable. :)
w koñcu zostajê przy tym co mam. :)

>no wiêc znale¼li BIOS do tego, na www.ping.be, ale jeszcze nie wiem jak
>posz³o, czy uda³o siê sflashowaæ etc :)

to odpisz na jak by co. :)

>nie no, co¶ Ty, jakie noname, to¿ to przecie
>PC CHIPS M583, czy co¶ takiego ;)

PC CHIPs, PC Chrupki, PC parówka, PC kotlet-schabowy - rzeczywi¶cie
marka jakich ma³o. ;))))
hle, hle, hle.

>Ooo, to to dzia³a równie¿ dla >8GB?
>(Za moich czasów u¿ywa³o siê do >0.5 :)))

nie pamiêtam jak dok³adnie pisali na stronie producenta. ale AFAIR
dzia³a. sam nie próbowa³em i nie bêde próbowa³ tego dotykaæ - nawet
patykiem. ;)))

>Tia... nie ma mowy, nie przejdzie.
>Dziêki za wsparcie.

spoks. :)