Re: joystic

Autor: Wilczek (wilczek_at_iname.com)
Data: Sun 07 Nov 1999 - 11:20:02 MET

>mam ci ja sobie joystic firmy InterAct - Magnum 6... pogrywam na
>symulacjach, ale nie tylko, wiec nie kupowalem joya z manetka (tylko z
>throttlem) i bez sterow (tylko ze standardowym kikutem ;) )
>niestety okazalo sie, ze joy dziala tylko jako: albo 6-przyciskowy,
>albo 4-przyciskowy z throttlem, albo 4-przyciskowy z manetka
>rozgladania sie na boki... niestety nie da sie zrobic, aby byl
>6-przyciskowy z throttlem i rozgladaniem sie na boki...
>moje pytanie : czy ktos moze ma napisany dla tego joya driver, ktory
>by obsluzyl to o czym mowilem (producent nie ma tego), albo moze mi
> [...]

Nie da sie, bo przelacznik trybow jest pod spodem, wiec software'owo
sie tego i tak nie obejdzie. Tez sie niezle wq#$$#, kiedy zainstalowalem
toto po raz pierwszy w kompie. Na opakowaniu nie bylo napisane, ze
dostepna jest albo przeputnica albo hat - ech... Na szczescie juz wymienilem
ten zlom. Tez radze Ci tak zrobic...

-=Pozdrowionka=-

Wilczek
wilczek_at_iname.com
UIN: 4017758

"Poor man wanna be rich, Rich man wanna be king
And a king ain't satisfied till he rules everyting"
- B. Springsteen