joystic

Autor: Fei Long (dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 16:45:03 MET

mam ci ja sobie joystic firmy InterAct - Magnum 6... pogrywam na
symulacjach, ale nie tylko, wiec nie kupowalem joya z manetka (tylko z
throttlem) i bez sterow (tylko ze standardowym kikutem ;) )
niestety okazalo sie, ze joy dziala tylko jako: albo 6-przyciskowy,
albo 4-przyciskowy z throttlem, albo 4-przyciskowy z manetka
rozgladania sie na boki... niestety nie da sie zrobic, aby byl
6-przyciskowy z throttlem i rozgladaniem sie na boki...
moje pytanie : czy ktos moze ma napisany dla tego joya driver, ktory
by obsluzyl to o czym mowilem (producent nie ma tego), albo moze mi
polecic joya z throttlem, view oraz min. 4 przyciskami i normalnym
drazkiem w cenie do 150 PLN, w ktorym wszystko dzialaloby naraz...

odpy na priv prosze - modem :((((

" I wish you light ..."
Fei Long <dominikpNOSPAM_at_mercury.ci.uw.edu.pl>
Polon Webmaster <http://www.polon.uw.edu.pl>
Wydzial Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego
ICQ 53069072