Re: Warszawski rynek sprzetu komputerowego (gdzie kupic monitor?)

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 10:10:29 MET

Martin wrote:
>Przeczytaj dalej moją odpowiedz do niego, to zrozumiesz o co mi chodzi.
>Uwazam tylko że jest sam sobie winny. Jeśli stać go na szybkie zakupu ze
>stratą jakości to ma wynik. Radze wczytać się w moja odpowiedz

Uważam że mocno przesadasz twierdząc, że ktoś sobie sam winien bo coś
kupił "szybko". Ma prawo wierzyć, że kupuje w sklepie produkt pełnowartościowy
a na jakość jest udzielana gwarancja producenta i rekojmia sprzedawcy.
Postąpił co najwyżej lekkomyślnie, nie robiąc wcześniej żadnych oględzin
a zawierzając li tylko testom i stronom WWW o charakterze czysto marketingowym.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-