Odp: Jaki modem?

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 22:32:28 MET

Użytkownik Bankowy <arpad_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:89xT3.9507$b4.172249_at_news.tpnet.pl...

> Cześć...

> Na Asmaxach się nie znam... Osobiście mam Zoltrixa Spirita i jeśli
pracujesz
> w sieci pod Win95/98 i być może NT (sam nie sprawdzałem), to za ok. 160zł
> (ceny Warszawa) nabędziesz całkiem niezłe urządząnko... Instalowałem takie
> cztery u swoich znajomych i również działają bez problemu, średnia
> wynegocjowana prędkość to 47000kbs... Jeśli Ci się uda to kup Spirita na
> starym Rockwellu (ale to chyba będzie trudne...) nowy Coexant negocjuje
> minimalnie wolniejsze połączenia (ale być może to wina jeszcze
> [...]

Nie działa z linuxem i są problemy z callbackiem! Do demonów prędkości też
nie należy - nie polecam!
Miałem Zoltrixa FMVSP33600i - Super modem (ktoś ma coś do niego? ;-))
Teraz mam Acorpa zewnętrznego 56k EMS - również super, ale trochę za czuły!
Nie wiem jak Ty, ale moi znajomi kupili te same modemy co ja po paru
tygodniach ;-)

--
  Jarosław Kamper
jarekkam_at_kki.net.pl