Re: Jaki modem?

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 09:20:20 MET

>Czesc,

Cześć...

>Mam problem z wyborem modemu, zastanawiam sie nad modemem
>Asmax V.90 PCI, slyszalem, ze sa dobre. Myslale tez, ze moze jakiegos
>Zoltrxa. Co polecacie w rozsadnych cenach

Na Asmaxach się nie znam... Osobiście mam Zoltrixa Spirita i jeśli pracujesz
w sieci pod Win95/98 i być może NT (sam nie sprawdzałem), to za ok. 160zł
(ceny Warszawa) nabędziesz całkiem niezłe urządząnko... Instalowałem takie
cztery u swoich znajomych i również działają bez problemu, średnia
wynegocjowana prędkość to 47000kbs... Jeśli Ci się uda to kup Spirita na
starym Rockwellu (ale to chyba będzie trudne...) nowy Coexant negocjuje
minimalnie wolniejsze połączenia (ale być może to wina jeszcze
niedopracowanych sterowników)...

>Pozdrowienia

Pa...

            e-mail: arpad_at_polbox.com
e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                      UIN: 44877025
                      Nick: Bankowy