Re: Monitory Philips, sklep Lorien (Wawa) - odradzam!! [bardzo dlugie]

Autor: Yellow (yellow_at_techno.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 21:33:32 MET

Polecilem ostatnio Philipsa 107MP.
Teraz jest mi bardzo glupio. Monitor ten ma ciemne plamy w lewym dolnym i
prawym gornym rogu, a glosniki, ktore sa w obudowie, sa gorsze od bzykow w
starych zegarkach elektronicznych.

Jestem zazenowany firma Philips. Owszem moga cos spierdzielic (bo tylko
leniwi nie robia bledow), ale podejscie do klienta powinno byc zawsze
nienaganne. Powinni tak jak Coca-Cola i Danone wycofac te monitory i dac
wszystkim w zamian kase lub nowe, porzadnie wykonane egzemplarze z nowymi
kinolami. (Norme mozna zmienic z dnia na dzien...)

Jesli chodzi o more, to udalo mi sie ja zlikwidowac calkowicie, niemniej
jednak kontrast nie jest taki jak to pisze prasa. Ogolnie kineskop nie ma
nawet jakosci dzielnego Dayteka (Daewoo) - jest blady.

[Tfuj!]

 YELLOW
 e-mail: yellow_at_techno.pl
 ICQ UIN: 4573293
 = Errare Windows-um est = i jak widac, nie tylko...