Re: Monitory Philips, sklep Lorien (Wawa) - odradzam!! [bardzo dlugie]

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 21:39:20 MET

Dnia Wed, 03 Nov 1999 19:44:30 GMT, mpaszko_at_stock.REMOVE_THIS.wne.uw.edu.pl
(Michal Paszko) napisał/a:

>Warszawie na ulicy Ptasiej i kupilem nie testujac samodzielnie przed
>zakupem. TO BYL KOLEJNY BLAD!

Najwiekszy. W zasadzie cala reszta opisu to tylko nastepstwa tego
niedopatrzenia.

Pomijam kwestie dzialania ww firmy - o takich praktykach ludzie tu pisali,
pisza i beda pisac. Nic nowego.

>-nie wierzcie testom w prasie!

Nigdy nie wierzylem.

>-nie wierzcie stronom www producentow/dystrybutorow! Cadena Systems

j.w. - i wcale nie mam na mysli Cadeny. To tylko przyklad.

>-zawsze dokladnie samodzielnie sprawdzajcie i testujcie konkretny
>egzemplarz przed zakupem!

Hmm.. _zawsze_ to robilem.

>-omijajcie z daleka produkty firmy Philips! nie warto tolerowac firmy,

Eee nie przesadzaj. Mam chyba zelazko philipsa i dziala ok :)

Podsumowujac - o kompetencji pracownikow/kieownikow roznych firm mozna by
pisac latami, nie w tym rzecz. Rzecz w tym, ze zrobiles blad nie ogladajac
tego monitora przed kupnem.. czy jakbys kupowal samochod tez bys go nie
ogladal ? Fakt, ze Twoje doswiadczenie jest przykre, ale nie jestes ani
pierwszym ani ostatnim czlowiekiem, ktory wdepnal w cos takiego.
Teraz bedziesz zapewne uwazac przy kupnie.. szczegolnie monitorow, ale
coz.. czlowiek na bledach sie uczy..
Ja sobie zupelnie nie wyobrazam jak mialbym kupowac monitor bez obejrzenia
conajmniej 3 egzemplarzy, bez porownania.. bez sprawdzenia testerami.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl