Re: K6-2 na starą płytę.

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 00:16:40 MET

> !!!!!!Pytanie : czymoge staktowac procesor nizej niz jego czestotliwosci
> znamionowej. !!!

Bez problemu.

> Panowie ze sklepow z czesciami twierdza ze nie ale bredza cos o blokadach
> nizszych czestotliwosci, mi sie w to nie chce wierzyc.

AMD nie ma żadnej blokady.
Można dowolnie mieszać FSB oraz mnożnikiem.

> Chcialbym staktowac
> te czterysetke na 375 MHz (5*75) mnie sie to wydaje realne. Jesli sie myle
> prosze o wyprowadzenie mnie z bledu.

Po co ją staktowywać skoro można ją nadtaktować na 5*85 ? :-)

> Plyta posiada gnizdo Socket 7 oraz nastepujace czestotliwosci
magistrali
> 50,55,60,66,75,83 MHz, mnozniki dla procesora 3, 3.5, 4, 4.5, 5, 5.5.

Miałem tą płyte oraz K6-2 300 i nawet nie chodziło to tak najgorzej.
Później przeszedłem na FIC'a VA503+ co i Tobie radze o ile chcesz inwestować
w Socket 7.

--
pozdrawia
file://==PhoeniX==\\