Odp: Bazy do NAV 5.0

Autor: Tomek Lisowski (Lisowski.Tomasz_at_sssa.nospam.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 11:51:39 MET

Użytkownik D`arc <yelloman_at_friko4.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:381eece6_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik Tomasz Sopylo <airwolf_at_astercity.net> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:381ED8F4.583903D1_at_astercity.net...

> tucows.icm.edu.pl
>
> --
> Airwolf
>
> http://www.symantec.com/region/reg_eu/avcenter/
>
> lub (chlopaki sie dosyc staraja, no i blizej)
> http://kaktus.punkt.pl/

Słyszałem, że Symantec zamierza udostępniać przez FTP bazy do NAV tylko do
końca roku. Później tylko przez Live Update. Czy to prawda? Czy jakaś dobra
dusza będzie mimo wszystko udostępniać te bazy na swoim serwerze?

Tomasz Lisowski