Re: Odp: Czy telewizory, monitory testowane codziennie przez caly rok w supermarketach traca emisje ?

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 08:59:35 MET

On Wed, 03 Nov 1999 06:46:52 GMT, * piotr'ek * <piotrn_at_poczta.fm> wrote:
>Podejrzewam, ze nikt (no chyba, ze raz na pol roku wymyja je, wypicuja, do
>pudla i sprzedadza).

Jak madrzy to nie czekaja pol roku, tylko wymieniaja po miesiacu.

>I jak sa na gwarancji, to wymiana Ci sie nalezy.

Tylko ze zanim sie wypali to gwarancja minie. A potem bedziesz klal
firme JVC ze po trzech latach kinol do wymiany, a Unimor 10 lat
wytrzymal :-)

>Po ilu latach. Ja zauwazylem taki efekt na dziadowskim cz-bialym monitorze
>chyba po 2 latach codziennego (przez 12 godzi) wyswietlania pewnego logo.

Co wiecej - na kolorze takich plam nie widzialem, tylko na cz-b.

>A skad wiesz, co bylo w pudle?

No i czy po tygodniu nie trzeba bylo odniesc do naprawy :-)

J.