Re: Identyfikacja plyty glownej

Autor: tlalok (piotrp_at_aldec.katowice.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 12:14:23 MET

>Poszukaj programu ctbios, powie Ci on ID BIOS-u (=płyty :-)) i nazwę
>producenta
>Pozdrawiam
>Artur
>zmechu_at_poczta.onet.pl

Dzieki, sciagnalem sobie ten programik.
To na pewno pomoze ale nie do konca.
Problem w tym ze ta plyta jest bez procesora.
Mam 3,4 voltowego AMD'ka 100, ale nie odwaze
sie go wetknac bo plyta moze byc ustawiona na
5V. W ogole po przyjrzeniu sie jej zaczynam
watpic czy ma ona obsluge P24C.

pozdrawiam
Piotr Przylucki