Re: Jaka karta grafiki ???

Autor: Piotr Harasimiuk (p_haras_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 12:17:53 MET

Kris wrote:

> Cześć,

> ,
>
> Jaki masz procek? Ile pamięci? W co grasz?
>
> Pozdrawiam.
> Kris.

Odpowiem tak:
Do Civilization2, Heroes of Might&Magic 3, Age of Empires II itp... wystarczy
S3Trio3D AGP,
zaś do Unreal, Quake2 i 3, NFS III itp ... w rozdzielczości 640x480 + 16 bit ...
wystarczy Savage4 lub ATI Rage 128,
zaś w rozdzielczości 800x600 i powyżej RivaTNT 2 Ultra 32 MB lub Voodoo3
A i tak wszystko zależy od proca, płyty gł., ilości RAM-u
Pozdrawiam.