Re: Padła mi pamięć - do kosza ?

Autor: Tomek W. (alaska1_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 11:05:37 MET

On Thu, 07 Oct 1999 11:22:18 +0200, Tomek W. <gasior_at_priv1.onet.pl>
wrote:

>Padło mi 32 MB pamięci. Objawy: zwiech za zwiechem w postaci
>komunikatu - jakaś tam aplikacja zrobiła błąd blelele. Po wyjeciu
>kosci wszystko działa. Da sie coś z tym zrobić ? Czy do kosza (pamięci
>teraz trochę drogie :(

Uwieńczę teraz ten wątek krótkim komentarzem.
Pamięć o której pisałem nie wykazywała żadnych błędów podczas testów i
świetnie się sprawowała u moich kolegów. Ostatnio kmputer zaczął znowu
szaleć.
Po długich rozmyślaniach odsunąłem cały komputer trochę dalej od
kaloryfera (wcześniej stał na stole przy tej samej ścianie jakiś
niecały matr od niego) i ........
wszystko działaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tomek

P.S. DZIĘKUJĘ wszystkim którzy mi pomogli za rady i soft do testów