Re: Jaka nagrywarka ?

Autor: Kaizen (nospam.Kaizen_at_promail.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 11:12:43 MET

Kenn wrote:

> Witam
> Temat byl juz poruszany ale opinie o nagrywarkach sa tak sprzeczne, ze teraz
> juz
> wogole nie wiem jaka kupic. Ktos nawet wyrazil niepochlebna opinie o Yamaha
> 4416 na ktora do tej pory bylem zdecydowany (podobno zle zgrywa audio do
> wav).
> Czy tak jest faktycznie - chodzi mi o 4416E.

Źle zgrywa - miałem 4416S a teraz mam 6416S i często wavy ciągnięte z
tego samego tracka się różnią (ja tego nie słyszę, ale bezduszna maszyna
twierdzi, że nie są jednakowe), i na rysach się wywalają - ale może
jestem zbyt wymagający po doświadczeniach z CD Teac SCSI który czyta
wszystko i zawsze z takim samym wynikiem ;)).
Jeżeli zależy Ci na Yamasze to dokup CD Teac'a a jak nie to kup CDR
TEAC'a - znam tylko z opowieści, ale podobno jest the best.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl