Odp: Pomocy z nagrywarka!!

Autor: ObiwaN <obiwan_at_poz.sm.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 16:40:27 MET

Witaj
Musisz instalnac drivery z tej dyskietki lub sciagnac ze strony producenta
WinOnCd czyli CeQuadrat.
Jezeli to problem moge podeslac ci te drivy.
Mysle ze w tym tkwi twoj problem.

Pozdrawiam

Użytkownik Karol Przeliorz <karol@rsi.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:wcYS3.5684$b4.101944@news.tpnet.pl...
> Czesc
>
> Zamontowalm ngrywarke sony crx100e pod wndws 98. Odtwarzanie wszysko
chodzi
> oki, klopot mam jednak z nagrywaniem, zainstalowalem oprgramowanie
> dostarczone z CDR WinOnCd. Zalozmy przygotowuje plyte do przegrania
CD-Copy