Pomocy z nagrywarka!!

Autor: Karol Przeliorz <karol_at_rsi.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 15:18:04 MET

Czesc

Zamontowalm ngrywarke sony crx100e pod wndws 98. Odtwarzanie wszysko chodzi
oki, klopot mam jednak z nagrywaniem, zainstalowalem oprgramowanie
dostarczone z CDR WinOnCd. Zalozmy przygotowuje plyte do przegrania CD-Copy
, spokojnie moge zrobic Image, jednak kiedy wkladam czysta plyte to komputer
zdaje sie zawieszac, tz widze ze CDR robi cos z czysta plyta przez kilka
sekund ale kontrolka przestaje migac i komputer zdaje sie wisiec i tak w
nieskonczonosc, co moze byc przyczyna??? CZy do tego Sony potrzebne sa
jakies drivery?? Z programem WinOncd byla dostarczona dyskietka o nazwie
Driver Disk, jednak jest walnieta i nie moge jej odczytywac, nie wiem nawet
co na niej jest.
Kiedy ogladam Preferences w tym programie to pisze ze Sony CRX100 jest na
SCSI Host 0 , czy 1 a ja to przeciez mam podpiete pod IDE
Dodam ze do tej pory nigdy sie nie bawilem nagrywaniem CD

Pozdrawiam i licze na pomoc

PS. Co to jest ASPI?
Karol