Odp: Chipset Sis620

Autor: Janko Wisniewski <jan28ko_at_kki.net.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 11:19:23 MET

ERROR!!!
To chipset SIS 630 ma być szybki jak RivaTNT2. SIS620 jest wolny jak Trident
czy S3 Virge. Idealny na komputer do biura czy sklepu (bo bardzo tani) do
domu polecam bardziej (jak nie ma kasy) intela 810 też zintegrowany ale
szybki w 3D i ma support dla dvd.
Użytkownik Baloni <baloni@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:381aaba3.601345@news.tpnet.pl...